Murupolku

Navigointivalikko

Polamk messuilla ja tapahtumissa

Tule tapaamaan polamkilaisia ja kuulemaan poliisin työstä, poliisikoulutuksesta ja siihen hakemisesta sekä alan historiasta ja tutkimuksesta! Olemme loppuvuonna 2024 mukana muun muassa seuraavissa tapahtumissa. Listaa päivitetään vuoden edetessä.

Poliisit juttelevat messukävijöiden kanssa.

Puolustusvoimain lippujuhlan päivä

Puolustusvoimain lippujuhlan päivän valtakunnallinen paraati järjestetään 4. kesäkuuta 2024 Hangossa. Ohjelmassa on paraatikatselmuksen ja ohimarssin lisäksi muun muassa kalustonäyttely Itäsatamassa. Puolustusvoimien lisäksi myös muut viranomaiset ovat paikalla esittelemässä kalustoaan ja toimintaansa. Paikalla poliisikoulutuksesta kertomassa myös Polamkin opiskelijoita! Tapahtuma on maksuton ja kaikille avoin.

Puolustusvoimain lippujuhlan päivän verkkosivuille

Kokonaisturvallisuus 2024 ja osaaminen -messut

Vuoden 2024 Kokonaisturvallisuusmessut järjestetään Joensuu Areenassa 4.-5. lokakuuta. Poliisiammattikorkeakoulu on messuilla mukana yhdessä Itä-Suomen poliisilaitoksen ja Keskusrikospoliisin kanssa. Messujen ohjelma tarkentuu syksyn aikana.

Kokonaisturvallisuusmessujen verkkosivuille

Studia-messut

Suomen suurin opiskelu- ja uratapahtuma Studia tulee jälleen 26.–27.11. marraskuuta. Polamk on tapahtumassa mukana isolla joukolla ja osastolla. Pääset jututtamaan niin Polamkin henkilöstöä ja opiskelijoita kuin Helsingin poliisilaitoksen ja Keskusrikospoliisin henkilöstöä sekä osallistumaan erilaisiin aktiviteetteihin. Messujen ohjelma tarkentuu syksyn aikana.

Studia-messujen verkkosivuille

Virkapukuinen poliisiopiskelija neuvoo messukävijöitä rikostutkintatehtävässä. Valkoisiin haalareihin pukeutuneet tehtävän suorittajat etsivät henkilöautosta vihjeitä.

Ryhmäsi kanssa kampusvierailulle infolaatikko

Ryhmäsi kanssa kampusvierailulle?

Otamme ryhmiä vierailulle sekä teemme vierailuja oppilaitoksiin ja tapahtumiin. Voit tiedustella vierailumahdollisuutta täyttämällä lomakkeen.

Täytä vierailupyyntölomake Webropolissa